EFEKTY PRACY ZDALNEJ – WF KLASA 4a,5a,7a,7b,8a,8b
EFEKTY PRACY ZDALNEJ – WF KLASA 4a,5a,7a,7b,8a,8b
W pierwszym tygodniu nauczania zdalnego uczniowie otrzymali wytyczne bezpiecznego treningu w domu. Zdalne lekcje z wychowania fizycznego odbywają się głównie przez wysyłanie filmów instruktażowych, grafik z opisem a także bazują na ćwiczeniach, które uczeń już zna i potrafi wykonać samodzielnie. Głównym celem zajęć z wychowania fizycznego jest kształtowanie sprawności fizycznej, siły, koordynacji i skoczności. Przez stworzony przeze mnie dziennik aktywności, uczeń może kontrolować swoją aktywność fizyczną w domu. Kolejnym celem było doskonalenie umiejętności ruchowych z gier zespołowych (koszykówka i piłka ręczna - kozłowanie, podanie, chwyt, piłka nożna – prowadzenie piłki i czucie piłki, piłka siatkowa – odbicia sposobem dolnym i górnym w różnych pozycjach). Uczniowie również otrzymywali materiały w postaci prezentacji na temat edukacji zdrowotnej lub techniki danego elementu z którą musieli się zapoznać i przesłać pracę na ocenę. W okresie nauczania zdalnego uczniowie musieli wykonać test z wiedzy o sporcie, klasy 4 i 5 dla początkujących natomiast klasy 7 i 8 dla zaawansowanych. Większość uczniów systematycznie przesyła swoje prace za które otrzymuje oceny.
Paweł Czajka
W załączniku prace przesłane przez uczniów:
-praca - zdrowy posiłek ( 3 uczniów )
-testy wiedzy o sporcie dla klasy 4 i 5 oraz 7 i 8
-prezentacja na temat startu niskiego ( materiał przekazany ode mnie dla uczniów )
Pliki do pobrania
-
Karta Aktywnosci Ucznia - tydzien I.odt (60.92 KB)
-
koktajl Basia Wilk 4A.odp (22.23 MB)
-
start niski.odp (1.20 MB)
-
Test 1.pdf (787.85 KB)
-
Test 2.pdf (777.56 KB)