Aktywność fizyczna w domu
Artykuły
Filmiki do wykorzystania przez uczniów
Wydział Promocji, Sportu i Współpracy Urzędu Miasta i Gminy Skawina zachęca uczniów do aktywności fizycznej
poprzez wykorzystanie poniżej zamieszczonych filmików.
Nauka zdalna-p. Klaudia Żurek
Podczas pandemii zostaliśmy w domu, ale dla uczniów i nauczycieli naszej CZWÓRKI wcale nie oznacza to, że mamy mniej ruchu. Uczniowie aktywnie i z zaangażowaniem uczestniczą w lekcjach w-f, wykonując ćwiczenia, które stworzyłam wraz z platformą e-wf. Ponadto uczniowie realizują założenia z podstawy programowej możliwe do wykonania w domu. Swoim zapałem dzielą się ze mną wysyłając efekty swojej pracy.
Poniżej prezentuję filmik, przedstawiający SKOK w DAL Z MIEJSCA
https://ewf.h1.pl/student/?token=dQYrRdg5WHKocduYtR5EtY6t8jQq404EmNW0ExkdH49AkPw7hy
Chcieliśmy również połączyć teorię z praktyką tworząc filmik o Januszem Kusocińskim. Film zrealizowany został przy współpracy z Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Prezentuje on przykładowy trening interwałowy, a także przybliża sylwetkę lekkoatlety Janusza Kusocińskiego.
https://ewf.h1.pl/student/?token=YBXrC18niSySoCuF5ZOijqqacWV3LwnZQBBz90cMjyQH0NJZoZ
Dotychczas zrealizowane zostały tematy z edukacji zdrowotnej, bezpieczeństwa oraz higieny osobistej.
Ze sportowym pozdrowieniem,
Klaudia Żurek :)
Czytaj więcej o: Nauka zdalna-p. Klaudia ŻurekEFEKTY PRACY ZDALNEJ – WF KLASA 4a,5a,7a,7b,8a,8b
EFEKTY PRACY ZDALNEJ – WF KLASA 4a,5a,7a,7b,8a,8b
W pierwszym tygodniu nauczania zdalnego uczniowie otrzymali wytyczne bezpiecznego treningu w domu. Zdalne lekcje z wychowania fizycznego odbywają się głównie przez wysyłanie filmów instruktażowych, grafik z opisem a także bazują na ćwiczeniach, które uczeń już zna i potrafi wykonać samodzielnie. Głównym celem zajęć z wychowania fizycznego jest kształtowanie sprawności fizycznej, siły, koordynacji i skoczności. Przez stworzony przeze mnie dziennik aktywności, uczeń może kontrolować swoją aktywność fizyczną w domu. Kolejnym celem było doskonalenie umiejętności ruchowych z gier zespołowych (koszykówka i piłka ręczna - kozłowanie, podanie, chwyt, piłka nożna – prowadzenie piłki i czucie piłki, piłka siatkowa – odbicia sposobem dolnym i górnym w różnych pozycjach). Uczniowie również otrzymywali materiały w postaci prezentacji na temat edukacji zdrowotnej lub techniki danego elementu z którą musieli się zapoznać i przesłać pracę na ocenę. W okresie nauczania zdalnego uczniowie musieli wykonać test z wiedzy o sporcie, klasy 4 i 5 dla początkujących natomiast klasy 7 i 8 dla zaawansowanych. Większość uczniów systematycznie przesyła swoje prace za które otrzymuje oceny.
Paweł Czajka
W załączniku prace przesłane przez uczniów:
-praca - zdrowy posiłek ( 3 uczniów )
-testy wiedzy o sporcie dla klasy 4 i 5 oraz 7 i 8
-prezentacja na temat startu niskiego ( materiał przekazany ode mnie dla uczniów )
Czytaj więcej o: EFEKTY PRACY ZDALNEJ – WF KLASA 4a,5a,7a,7b,8a,8b